Labels

+S.a.h.a.b.a.t.+

Tuesday, 23 April 2013

IUI - 15dpo

Wah..dh lepas 2ww yg sungguh saspen!
And....tak rasa tanda pregnant langsung..tanda nk period (mcm bln2 lepas) adalah..
Breast pun dh kurang sakit..maksudnya x lama lagi nk peod lah..

Saya rajin jd silent reader kt forum ratu hati..
Ramai yg share experience psl 2ww..
Most of them mmg akan delay period..
Biasa ada yg akan delay sehingga 20dpo!

Ada yg mention disebabkan oleh duphaston..
Duphaston akan panjangkan luteal phase kita
Mungkin ada betulnya lah..

Stok duphaston ada lg 2 bijik..
And...plg terkilan lupa nk mkn pagi ni..jamakkan mkn mlm kang ok x?
Hahaha..

Jumaat ni on 18dpo ada appoiment di klinik..
Klu x period, doc akan cek bhcg..
Hmm..xtau nk describe perasaannya mcm mana..
Tak mahu terlalu berharap atas sebab spt di perenggan pertama..

Husband pun dh stat mkn fertilaid..
Ada kala terskip2..xpe lah..
Moga ada rezeki kita suatu hari nanti..
InsyaAllah..


3 comments:

  1. aamiin3x.....InsyaAllah anis.....saat itu pasti akan tiba juga....

    ReplyDelete
  2. saje nak kongsi, saya rasa pernah baca kat kertas dalam kotak duphaston, kalau terlupa makan ikut aturan, masih boleh dimakan dalam tempoh 12/24 jam. so, masih boleh makan, tak perlu jamak dengan aturan makan malam tu.

    ReplyDelete

+A.n.n.i.v.e.r.s.a.r.y K.a.m.i+

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...