Labels

+S.a.h.a.b.a.t.+

Thursday, 9 February 2012

Hati saya terguris

Saat sy menaip entry ni..air mata sy dh x tertahan nk keluar..menerima berita yg adik ipar sy mungkin preknen after cek sendiri kt umah n didapati positif..xpatutnya sedih sbb ini adalah berita gembira buat keluarga kami..beza perkahwinan kami cuma 6 bulan..sy pd Dis 2010 dan adik saya pd Jun 2011


Hati sy sgt terguris dgn statement adik sy itu..xpernah terpikir nk berlumba2 dgn die..dh rezeki die sampai dulu..nape xde langsung rs nk ucap "Alhamdulillah".."insyaAllah..lepas ni hang pulak"...mmg sy sensitif..terus xde mood nk blk kg ujung minggu ni..maaf mak..sy mmg rindu mak dan adik bongsu sy..tp sy xde kekuatan nak balik sbb hati sy terguris..

9 comments:

  1. Replies
    1. kan dahlia?..sedih sgt ni..klu org lua mungkin xde terasa sgt..ni adik beradik sendiri..dh la selalu jumpa time blk umah mak sy..hmm..ntahla..tgh cuba kuatkn diri

      Delete
  2. faham-faham.
    kuatkan semangat. sy xpernah lalui tapi mungkin akan terasa mcm anis. kalau xnak balik rumah mak pun, awak akn jumpa mereka jugak.positif ye..

    ReplyDelete
  3. situasi yg sama yg saya hadapi....nanti baca blog saya ya..
    rasa mcmtu sekejap je tu..insyallah..nanti ok..:)
    saya redha dah..:)

    ReplyDelete
  4. tq dahlia n mag..im getting better..insyaAllah..mungkin lepas ni giliran kite kan..amin...tq tau korg..=)

    ReplyDelete
  5. hadooiii...adik sendiri tu...
    kalo sy pOn nangisss....

    ReplyDelete
    Replies
    1. umaira..dh nangis pun ari ni..huhu...tabahkanlah hati ku Ya Allah..hmm..sensitip benar 1-2 hari ni..huhu

      Delete
  6. Sabar ye... eyza pun akan nangis kalau kat tempat awak.. kalau nangis dapat tenangkan hati awak, nangislah sepuas-puasnya.... bulan 3 ni adik eyza nak kawen, maybe eyza juga akan rasa benda yg sama kalau adik eyza preknen dulu... semoga Allah tabahkan hati kita untuk menghadapi ujian ni....

    ReplyDelete
  7. mm...adik sendiri tak faham perasaan kita memang sgt2 sedih :(

    ReplyDelete

+A.n.n.i.v.e.r.s.a.r.y K.a.m.i+

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...