Labels

+S.a.h.a.b.a.t.+

Friday, 21 September 2012

Petua Ning Baizura


Tq paper KOSMO Online hari ni ye..

Sesungguhnya tiada yg mustahil dgn kuasa Allah....
Cuma sedikit musykil..pernah dengar yang soya x elok utk kita yg TTC..but for ning baizura, it is the other way round..doktor sarankan dia mkn makanan berasaskan soya..so how??..dh lama ni x minum soya..ke air soya je xleh minum..tempe tauhu sume boleh..

Mulai hari ni..saya nk buat planning utk jadual makan..nk include kurma..prune..susu kambing (after period la mula)..ye..kena disiplin dan konsisten!


7 comments:

  1. chaiyok2 syg.....kita sama2 berusaha ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye mummy adam..sama-sama la kite eh..mudah2an rezeki tahun ni..amin..

      Delete
  2. wahhh...nak try amalkan jugak lah...mane taw rezeki kite plak kali ni kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom la cuba..rasa mcm nk try susu kambing al khisbun tu la..=)

      Delete
  3. Salam Kenal.. eyza pun ada dengar jugak yg soya x leok kalau nak mengandung.. dulu eyza mmg penggemar soya.. bole kata tiap2 hr minum.. bila dgr ada yg x elok.. terus eyza kurangkan.. maybe jugak hanya air soya kut.. @ penerimaan badan masing2... semoga kita sama2 berjaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal eyza..dh lama ni x minum air soya..sejak tau air soya x elok..terus stop..dh lama giler x minum..padahal tu fav saya..

      Tp tempe tu sume saya mkn je..konpius!

      Delete
  4. oZzy moved away ever before, I miss his cock, and I'm always hungry for sex.
    FUCK MY PUSSY!

    Feel free to surf to my blog post: hcg injections

    ReplyDelete

+A.n.n.i.v.e.r.s.a.r.y K.a.m.i+

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...